Gäst mrpiggy Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 är det nån som vet var andra borgen är i första zelda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jag är inte så säcker men jag tro den är vi bergen eller hur man ska säja gå uppot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Det finns guider på gamefaqs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Jag vet inte exakt vilka nr. borgarna har men antar att slottet på ön i mitten är nr. 1... det finns ett slott nere i vänster hörn. När du står så långt ner till vänster du kan komma går du höger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 http://db.gamefaqs.com/console/nes/file/le...a_overworld.gif Här finns kartan över Zelda questet 1. Om du kollar ganska långt bort åt höger så ser du att det är ett grönt "slott" där det står "#2", där är alltså "slott" nr. 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pearl_from_the_moon Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Den där länken fungerar itne :( Önskar den gjorde det :P http://db.gamefaqs.com/console/nes/file/le...a_overworld.gif Här finns kartan över Zelda questet 1. Om du kollar ganska långt bort åt höger så ser du att det är ett grönt "slott" där det står "#2", där är alltså "slott" nr. 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Funkar inte denna länk heller? Testa den som jag har lagt in ovanför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 :) Fungerar bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg