Gäst Janaz Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 hej när jag ska gå med i ett spel på cs 1.6 så står det LAN servers are restricted to local clients (class C) :blink: vad ska jag göra plz help me :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 kör du genom steam eller har du lanversionen 1.6?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 genom lanversionen 1.6 var för frågar du? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 finns det någon lanserver uppe då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Är det på alla servrar då? Jag tror att du kanske spelar på din kompis egna "New Game" Det brukar komma upp så då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 ja det en lanserver uppe, eller flera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 prövat med steam också och då måste jag logga in igen :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 hej när jag ska gå med i ett spel på cs 1.6 så står det LAN servers are restricted to local clients (class C) :blink: vad ska jag göra plz help me :( jag kör med steam det funkar kör med det B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 JAG!! HAR PRÖVAT SMED STEAM OCH DÅ MÅSTE JAG LOGA IN IGEN JAG GÖR DET FLERA GÅNGER :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metallica Master Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 (redigerat) hej när jag ska gå med i ett spel på cs 1.6 så står det LAN servers are restricted to local clients (class C) :blink: vad ska jag göra plz help me :( okej kanske nåt fel på ditt cs <_< Redigerat 6 Augusti 2005 av Metallica Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Är det på alla servrar då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 JA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg