Ratchet Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Skrivet 21 Juli 2005 på banan där man skall samla kugghjul för att kunna öppna dörrar och hissar så kan jag inte hitta det röda kugghjulet! var finns det??? Citera
Ratchet Skrivet 22 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 22 Juli 2005 tack, men fastnade igen! Efter att man kom till rymden och skulle skriva quest på datan så att man kommer till ett ställe på datan där man ser den första nivån och andra fast med bokstäver som man skall bilda ord av så fattar jag inta hur man skall skriva in ordet man hittar!!! Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Skrivet 22 Juli 2005 det hade jag också problem med men jag löste det sen du ska göra ett ord av bokstäverna och skriva det istället för quest Citera
Ratchet Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 28 Juli 2005 upptäckte nu att guiden tar ju slut innan spelet är slut! Jag har klarat att slå av lasern så att jag kommer till ett rum som jag kan gå ut till utsidan från men fattar nada av va ja ska göra Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.