Wakizashi Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Hej. Jag ska beställa en PSP. Jag ska välja mellan: Videogamesplus Lik-Sang Play-Asia Nu undrar jag: Vilket är snabbast? Vilket är säkrast? Har ni andra förslag, förutom dvdboxoffice, electricbirdland och importmadness? Går laddaren som följer med Value Pack att ladda i Sverige? Vilket är billigast med 2-3 spel med? Brukar det komma tull frånm dehär ställerna? Vilket rekommenderar ni? Har ni beställt från några av dom här? + andra kommentarer/svar. Tackar för ett snabbt svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 vet 1 sak iaf det är att laddaren inte funkar i sverige det gjorde iaf inte min Amerikanska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wakizashi Skrivet 21 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Ok, har hört att en som köpte sin i Hong Kong fick med en svensk laddare, så det tyder på Play-Asia eller Lik-Sang då, om inte andra har några förslag/kommentarer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Lik-Sang är bra. +Köp inte från amerika, de har annan kodning så att kommande svenska PSP spel inte kommer att fungera på en amerikansk PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 play-asia är väl det stursta företaget i alafal mest kända Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 (redigerat) Errr, du kan visst spela eu spel om du köper en amerikansk psp, det är filmerna som inte funkar! Och Lik-sang är bäst, köper du value pack får du med en svensk laddare! Fraktfritt från lik-sang! Redigerat 8 Augusti 2005 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg