Wakizashi Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Skrivet 21 Juli 2005 Hej. Jag ska beställa en PSP. Jag ska välja mellan: Videogamesplus Lik-Sang Play-Asia Nu undrar jag: Vilket är snabbast? Vilket är säkrast? Har ni andra förslag, förutom dvdboxoffice, electricbirdland och importmadness? Går laddaren som följer med Value Pack att ladda i Sverige? Vilket är billigast med 2-3 spel med? Brukar det komma tull frånm dehär ställerna? Vilket rekommenderar ni? Har ni beställt från några av dom här? + andra kommentarer/svar. Tackar för ett snabbt svar!
PS2** Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Skrivet 21 Juli 2005 vet 1 sak iaf det är att laddaren inte funkar i sverige det gjorde iaf inte min Amerikanska
Wakizashi Skrivet 21 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 21 Juli 2005 Ok, har hört att en som köpte sin i Hong Kong fick med en svensk laddare, så det tyder på Play-Asia eller Lik-Sang då, om inte andra har några förslag/kommentarer?
Gäst Sandkaka Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Skrivet 22 Juli 2005 Lik-Sang är bra. +Köp inte från amerika, de har annan kodning så att kommande svenska PSP spel inte kommer att fungera på en amerikansk PSP.
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Skrivet 7 Augusti 2005 play-asia är väl det stursta företaget i alafal mest kända
LuddE Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Skrivet 8 Augusti 2005 (redigerat) Errr, du kan visst spela eu spel om du köper en amerikansk psp, det är filmerna som inte funkar! Och Lik-sang är bäst, köper du value pack får du med en svensk laddare! Fraktfritt från lik-sang! Redigerat 8 Augusti 2005 av LuddE
Rekommendera inlägg