drage Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Jag har nyss köpt san andreas och är bara i första staden (los santos) och jag har märkt att man kan ta gröna gäng medlemar och få hjälp av dom genom att trycka sikte på dom och sen på upp pilen, men nu undrar jag har man oändligt med gäng medlemar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 tror bara att man kan ha ett vistt antal medlemmar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 22 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Ja men jag menar liksom man tar några sen dödas dom kommer dom tillbacka typ liksom fast som nya gubbar det kommer fler och fler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 du kan ha max 7 st med dej när du åker iväg. när du ha fullt i respekt mätaren . . men för att få me dej alla måste du sno en buss eller nått ;) haha . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 22 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Jag vet det men om dom blir dödade finns det oändligt med dom? så jag kan ta några dom dödas och ta några till utan att dom tar slut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Jag vet det men om dom blir dödade finns det oändligt med dom? så jag kan ta några dom dödas och ta några till utan att dom tar slut? ja de gör de ':P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Om dom dör måste du skaffa nya,och de finns ett fusk här på fuska.se så att man kan rekrytera vem som helst! :) :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 man ska rekytera militär soldater dom e bäst tycker jag iallafall!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 då kanske man kan rekrytera fienden i ett gängkrig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Det gå att rekryta fienden, ja brukar rekryta polisen när dom är efter mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 då är det kanske lättare att vinna gängkrigen då! fast det är ju ganska lätt ändå men... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 hahaha . exakt simpsons ! . tar en ak47 eller m16 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg