golden_jirachi Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 jag har en ar men det går ändå inte att få deoxys snälla hjälp mig få deoxys ni är :kung: om ni hjälper mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 jag har en ar men det går ändå inte att få deoxys snälla hjälp mig få deoxys ni är :kung: om ni hjälper mig jag kan hjåpa dig.gå till petalburg woods men man kan inte få den deret du måste fånga cascoon hälsnigar åäö. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 jag har en ar men det går ändå inte att få deoxys snälla hjälp mig få deoxys ni är :kung: om ni hjälper mig Du måste ju skriva in koden annars går det ju inte <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden_jirachi Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 jag väljer koder men ingen av pokemon koderna funkar kan du svara på det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Är du säker på att du skriver rätt? Jag kom ihåg att när jag skulle skriva in min första kod jag någonsin skrivit, så skrev jag inte namnet där, där man ska, istället började jag med koden direkt, det kan va det som är fel. Fattar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden_jirachi Skrivet 27 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 jag har inte en game shark jag har action replay och på action replay behöver man inte skriva in koderna man bara kryssar dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Kan man fånga Deoxys på Pokémon Ruby? Undrar bara.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
åäö Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Kan man fånga Deoxys på Pokémon Ruby? Undrar bara.. :blink: ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden_jirachi Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 var? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 jag har inte en game shark jag har action replay och på action replay behöver man inte skriva in koderna man bara kryssar dom Ja, men det är ju AR jag menar <_< Du måste ju skriva in kodena till dom Pokemon du vill ha först. Sen kan du kryssa i dom. Mitt 1500:e inlägg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
golden_jirachi Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 jaha men det har jag ju redan gjort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Har du skrivit i (M) koden för Pokemon koder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg