Gäst GTA-PALLE** Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Nja stumpor det låter inte så kul att sälja..... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 kanske verkar lite mystiskt när en kille knackar på dörren med ett par strumpor i handen och frågar om man vill köpa de :D HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 jag har grävt en dam... ca 10 m3.. för 60kr/h rallypacker, är trappan utomhus så ta en högtrygs tvätt och spola trappan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 jag har grävt en dam... ca 10 m3.. för 60kr/h rallypacker, är trappan utomhus så ta en högtrygs tvätt och spola trappan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Bar idé, man kan ju alltid hoppas att något lossnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.