Sharzor Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Skrivet 22 Juli 2005 Har nån en karta där det står va de finns på vissa ställen såg en karta här för länge sen där de stog vart man hitta sabre turbo olika vapen mm har nån en sån karta så sätt den här e den snäll och då menar ja inte kartan på san andreas hemsida
Simpsons Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Skrivet 22 Juli 2005 vill du ha vapen, bilar och sånt på den eller??
Gäst wångö Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Skrivet 22 Juli 2005 (redigerat) detta är kanske inte den kartan du letar efter . men den äger. ! har står de var allt finns. förutom vilka bilar som står var . bara var det står någon bil : Här Redigerat 22 Juli 2005 av wångö
Sharzor Skrivet 23 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Juli 2005 nee de va inte den men den äger de va en som tex visade exakt vart sabre turbo stog och vart bazookan va osv... men på den här ser ja iaf vart de står bilar sen får ja väl leta
Simpsons Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Skrivet 23 Juli 2005 detta är kanske inte den kartan du letar efter . men den äger. ! har står de var allt finns. förutom vilka bilar som står var . bara var det står någon bil : Här Tack för den kartan! den var ju jättebra!
Gäst wångö Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Skrivet 23 Juli 2005 ja veet . ja äger på att hitta dom :D . hehe . säg till om ni behöver fler kartor . ja ska leta efter en "bil karta" till dej speedez ! ;)
Sinclair Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Skrivet 23 Juli 2005 Om du vill ha vapen och bilar är de bara leta upp fusk här på fuska.se!
Gäst wångö Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Skrivet 23 Juli 2005 men han kanske inte vill fuska .. ! .. speedez : här hittade jag kartan !
Sharzor Skrivet 23 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 23 Juli 2005 du har så rätt Wåmgö ja kan inte fuska :( de varätt karta och nu gör ja en liten tävling den som först gör en karta där dom BÄSTA sakerna finns vinner 300 fm då menar ja dom bästa eller alla tex vapen exakt utmärkta och de ska va bilar vapen armor och liv
Sinclair Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Skrivet 24 Juli 2005 Ok men jag tycker de är ok att fuska!den där kartan som visades finns med i fodralet där skivan ligger! :) :rolleyes: :gitarr:
Gäst wångö Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Skrivet 24 Juli 2005 du har så rätt Wåmgö ja kan inte fuska :( de varätt karta och nu gör ja en liten tävling den som först gör en karta där dom BÄSTA sakerna finns vinner 300 fm då menar ja dom bästa eller alla tex vapen exakt utmärkta och de ska va bilar vapen armor och liv ¨ okej . ska man tira ut de själva då eller ? baz14: nej de ä inte den . om du öppnar den hela så står de var det finns bilar !
Sinclair Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Skrivet 24 Juli 2005 Äh orka leta jag fuskar bara till mig alla dom bilarna! :) :cool: :gitarr:
Rekommendera inlägg