Gäst ymphinorx Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Skrivet 28 Juli 2005 (Petey Piranha @ 28/07-2005 22:09:38) (legendary_lukas @ 28/07-2005 22:00:53) (Petey Piranha @ 27/07-2005 11:14:32) Aja, eftersom min tråd har sjunkit till botten så är det ingen ide´att skapa en ny..... Vet ni vad som händer om man vattnar alla 8 Korok´s träd inom 20 minuter.... Är det en piece of Heart grej eller är det nåt viktigt?.... Jepp, en Piece of Heart får man! :D Jag har alla figurines i det rummet och tror jag vet var dom sista två är! När du är på Dragonroost island åk en ruta åt öster (höger på kartan) så kommer man till ett ställe där man ska flyga så långt som möjligt med sitt Deku-leaf. Där finns det två Ritos!!! Och om du har dubbel Magi metare och änvänder vinden kan du vinna en piese of Heart! :cool: <{POST_SNAPBACK}> När får man dubbelmagi mätaren? (Har 7 Piece Of Heart) Den där med Korokträden är ju omöjlig, fast jag fick en lätt en på Star Island.... Aja, har precis börjat åka mot Wind Temple nu--- <{POST_SNAPBACK}> Använd ballad of gales så går korokträden som en dans. Dark link: De två fåglarna heter willi och den anmdra Obli och de har jag redan tagit. Men det är lugnt. Jag har kommit på vilka jag har kvar. <{POST_SNAPBACK}> Vad är Ballad Of Gales...? (inget jag har fått) Dark_Link: Det finns väl en fisk vid varje ruta som man får en karta för? Det låter som du säger att man får alla kartor i ett ända svep... ;) <{POST_SNAPBACK}> Leta upp cyclos och besegra honom så får du balad of gales.Han finns uppe i de stora cyklonerna. Skjut honom med pilbågen.
Shadowbeing Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 Jag åkte förbi honom när jag skulle lämna en Pearl... Han satt i en fet virvelvind.... Jo, får väl göra det och skippa Wind Temple så länge...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) Hur kommer du till Wind temple utan ballad of gales, eller tänkte du testa? Det är omöjlit att komma in utan Ballad of gales, som kan leda dig till stället med Is/Eld pilar... Redigerat 29 Juli 2005 av Giga_Bowser
Shadowbeing Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Skrivet 29 Juli 2005 Jag åkte förbi honom när jag skulle lämna en Pearl... Han satt i en fet virvelvind.... Jo, får väl göra det och skippa Wind Temple så länge... Aha, det hade jag inte en susning om...Aja, tack för hjälpen, ska göra det nu på en gång :D ;)
Rekommendera inlägg