jacx Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Tja jag och en kompis spelar nu pokemon S och när mijn eevee skulle utväklas till en umbreon"det är kväll" så blev det en espon så jag stoppade utväcklinbgen...jag har kollat upp min klocka i spelet där står det att den är 50 minuter över 10 (PM):S vf blev det en espeon istället för umbreon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Va du skojar är det mörkt?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Det klart det är mörkt det skrev han ju. Dock vet jag inte vad det kan ha blivit för fel. Ska inte Eevee utväcklas till en Umbreon på natten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blacksizki Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 :lol: jag har Umbreon och Espeon på ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Bytte du över dom från FR/LG, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Kanske beror på att du ska göra det klockan 50 min över 10 (AM) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Måste det vara exakt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Ne,det har jag inte sagt heller.....Ok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 OK, men du sa att man skulle göra det 50 min över 10 (AM) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Hmm Eevee utvecklas ju till Umbreon på natten.. Ingen aning varför de blev Espeon :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 OK, men du sa att man skulle göra det 50 min över 10 (AM) Jag sa aldrig prick! :D >>>BACK TO TOPIC<<< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Jag kanske är lite Off Topic nu, men.... Hur ska man kunna få Umbreon på FR/LG när det inte är någon natt? Kan man man bara få Jolteon, Vapereon eller Flareon då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg