forum Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 hej. jag ska köpa ett nytt grafikkort men måste man byta utt nån ting i datorn? eller kan man stopa in det direkt och sen installera drivrutinerna ? tack sam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 det bros på, har du redan ett grafikkort som sitter i datorn så får du ju ta ut det först.. sen är det bara att stoppa i det nya och sen starta datorn och installera drivrutinerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 så det spelar ingen roll hur gammal datorn är jag har en pentium 3 på 800 megaherts från 2001? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Inte direkt någon idé att köpa ett nytt grafikkort till den datorn.. Om ditt gamla inte är trasigt förstås. Köp en ny dator istället. Och nej, det spelar ingen roll hur gammal datorn är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 24 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 och det är det så vad ska jag göra får ta mina färäldrars dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Det är inte så att om du bara har 800 mHz i proccessorkraft, och sätter in ett feting-grafik-kort, så klarar du inga spel ändå.. satsa på att köpa typ ett uppgraderings-paket från komplett. Då ingår i visssa paket proccessor, grafik-kort och ram-minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 menhar man en sån gammal dator är den bäst att köpa ny istället om den inte duger alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Köp bästa på marknaden vetja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Har man typ 150 000 :-, så visst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.