Hoppa till innehåll

Super Smash Brothers Melee


Gäst ymphinorx

Rekommendera inlägg

Läs min quote, jag skrev 1 2 och 3 framför 3 saker du skrev.

 

det beror inte på var man ligger på banan.

Man kan tecka med bara L eller L+höger/vänster

 

Du spelat måt dåliga personer isf.

De som är bra blir greppade och greppar.

 

Är det inte samma sak att tecka med "R"?

Inte för att läsa vad du skrev ovan..... Men min kompis gör KO på mig rätt ofta pga kast.... Jag gör samma sak fast inte för KO´s.....(beror på procenten....)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

man kan tecka med både L o R! ;)

den här combeo me fox som ni snacka om e ganska lätt faktisk...brukar göra de ganska ofta mot mina kompisar....lärde den av kussen(han e bäst på ssbm :D )

en kombo....hmm..brukar göra me samus en så kallad "combo" typ:

ta grep me henne kasta uppåt o sen hoppa snabb medans motståndaren e i luften o gör hennes upp+A då hon snurrar me fötterna typ o sen avsluta de me screw attack....brukar funka för mej även mot kussen :D (fast han dödar mig ändå till slut <_< )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken? Den som jag snackar om? (Antagligen inte eftersom du verkar vara en oerfarenspelare..) eller den _Jonte_ Snackar om? Den suger iaf.

 

Nej, Link´s är bättre.....

Dessutom säkrare.... Man hinner dock inte hoppa upp och göra en arealattack... En snabb motattack direkt efter kastet kommer däremot att förekomma för den som bli uppkastad...

Nästan lite dumt....Vad ska man göra efter man har gjort Screw-attack...?

Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Gäst ymphinorx

Tack, men ni kan inte komma på lite fler avancerade?

 

Triforceh, jätteduktigt du kan långa och svåra namn, men du vågar fortfarande inte säga hur man gör med spakarna. :zzz:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med Ness Kan man köra flera Pk Fire då kan man få 50 i combo

 

50? vad är det för larv? Har gjort över 110 combos med den. Visserligen var det på training, men ändå. Och ddessutom kan man lik gärna göra det på en skicklig motståndare, för den kan inte röra sig om man väl har den fast.

 

Mot metal/stora motståndare är Peachs Ner + A-smash attack bra. Den träffar flera ggr i rad och tar upp till typ 60-70% i skada som mest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

bra, men om ni inte har läst det innan så vill jag ha bra kombos/attacker med fox samus.

Kombosarna behöver inte vara riktiga kombos, det kan bara vara en serie slag.

typ shuffled tornado, uppsmash.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Fox: Om det är typ en platt bana och du får stjärna så kan du ställa dig och peppra på dom andra med laserpistolen. Det gör skitmycket skada.

 

Nej!

peppra kan man göra annars.

Kust rakt fram och smasha som en galning istället (med stjärna).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...