DarkDragon Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Jag säljer mitt tibia acc med preminum och bra eq ca saker för 20K prem går ut i oktober. högsta budet vinner men jag vill ha riktiga erbjudanden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Kan du inte ge lite bättre info om gubben? T.ex mer exakta skills, lvl, maglvl, vocation, eq... Hmmm... 20k eq :/ Knappt värt min c-armor ju... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 November 2005 Rapport Dela Skrivet 26 November 2005 Jag tar den gärna gratis ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 För det första är det förbjudet att sälja tibia accounts. Och för det andra är 20k eq in värt nånting :) Min eq är däremot värt nåt:580k~ :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 lol lvl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostraC Skrivet 28 November 2005 Rapport Dela Skrivet 28 November 2005 DarkDragon,jag tycker att du borde ge oss lite mer info om din gubbe. Vad den har för level,skills,vocation. Och så kan du ju försöka vara lite aktiv också :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julle123 Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Jag säljer mitt tibia acc med preminum och bra eq ca saker för 20K prem går ut i oktober. högsta budet vinner men jag vill ha riktiga erbjudanden. hej jag vill ha den..... jag kan ge 500 k på runescape o e den på antica måste va på antica :cool: jag vill HA DEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 tråden är 2 år gammal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg