Gäst Fatosh Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 den är bara typ 2 veckor gammlare. därför jag kom ihåg när jag såg reläsen för z800i V800I och k750. tänk på att z800 och V800i är samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 jag komme nog att ta en k750i,men jag gillar inte designen på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 enligt mig är designen helt okey. Med det liknar nästan en t610 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 min polare fick i födelsedaxs present en K700i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A4L Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 de som ä dåligt me k750i är att den inte är bra att ha i skogen i fickan.då får man repor i displayen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 De beror på hur man tar hand om den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Samsung eller Nokia inget sony ericsson skräp -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 man kan väll köpa till ett större minne? Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Jo det kan man Mr.Dumbom looool... Nike visste du att Nokia har dem sämsta kameror enligt experterna. Men jag kan också rekomendera LG T5100 den fungerar utmärkt med 1.3 megapixel kamera. Fast snart har vodafone gjort sin 3 megapixel kamera ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Mamma köpte en K750i, och den är väldigt bra. Menyerna är lite sega, men annars är allt jättebra! Det bästa är att man kan kolla på film i den om man har ett tillräckligt stort minneskort... =D Köp K750i! Den är ganska billig, om man köper den på rätt ställe! Den billigaste jag hittade kostar 3279 kr bara! Se PriceRunner för mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.