Hoppa till innehåll

Blue Hell/magic Underground.

Cyper

Rekommendera inlägg

Magic underground? Om man far till Ganton Gym (Los Santos) döda alla där inne, och slå in jetpack koden. Flyg upp mot taket, tyvärr kommer jag inte ihåg exakt vartd et var, men försök i hörnen i gymet, eller överallt.

I alla fall kommer du kunna flyga ut från gymet. Det kommer vara svart omkring dig. Tjejen som man träffar på skjut banan I Blue Berry, far till hennes hus.

Kör neråt med jetpacken, tills du når marken/vattnet. Du kommer då till San Fierro, men med en mycket konstig miljö. Det är bara Doherty som finns just där, och man kan gå omkring där. Ibland kan man se människor som går runt.

Om man har en bil I garaget i San Fierro sätt dig i den, eller bara titta på den, hur som hälst, den är osynlig.

Gå in I alla Hus - Som du varit inne I på uppdragen.

Gå in på ''New Game'' (nytt spel) och se introfilmen. När CJ åker i polisbilen kör man över en tågräls, var då beredd. Slå in jetpack koden då tåget kommer.

Fortsätt att se filmen, tillslut blir du utkastat i en gränd. Då kommer det att stå ''Wasted'' och du hamnar på sjukhuset.

Nu kan du gå in I alla klädd affärer, och alla byggnader som du gått runt med din CJ inne I.

(Ni behöver inte säga ''gamalt info'' det vet jag. Men jag tänkte att alla kanske inte visste detta. Därför tog jag upp det.)

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Hulk746

Magic underground? Om man far till Ganton Gym (Los Santos) döda alla där inne, och slå in jetpack koden. Flyg upp mot taket, tyvärr kommer jag inte ihåg exakt vartd et var, men försök i hörnen i gymet, eller överallt.

vid dörren ungefär

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...