Cyper Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 (redigerat) Magic underground? Om man far till Ganton Gym (Los Santos) döda alla där inne, och slå in jetpack koden. Flyg upp mot taket, tyvärr kommer jag inte ihåg exakt vartd et var, men försök i hörnen i gymet, eller överallt. I alla fall kommer du kunna flyga ut från gymet. Det kommer vara svart omkring dig. Tjejen som man träffar på skjut banan I Blue Berry, far till hennes hus. Kör neråt med jetpacken, tills du når marken/vattnet. Du kommer då till San Fierro, men med en mycket konstig miljö. Det är bara Doherty som finns just där, och man kan gå omkring där. Ibland kan man se människor som går runt. Om man har en bil I garaget i San Fierro sätt dig i den, eller bara titta på den, hur som hälst, den är osynlig. Gå in I alla Hus - Som du varit inne I på uppdragen. Gå in på ''New Game'' (nytt spel) och se introfilmen. När CJ åker i polisbilen kör man över en tågräls, var då beredd. Slå in jetpack koden då tåget kommer. Fortsätt att se filmen, tillslut blir du utkastat i en gränd. Då kommer det att stå ''Wasted'' och du hamnar på sjukhuset. Nu kan du gå in I alla klädd affärer, och alla byggnader som du gått runt med din CJ inne I. (Ni behöver inte säga ''gamalt info'' det vet jag. Men jag tänkte att alla kanske inte visste detta. Därför tog jag upp det.) Redigerat 26 Juli 2005 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 (redigerat) för de första vart ligger den där tjejens hus som man träffar i blue berry och för de andra var de jätte många saker man skulle göra! :blink: ;) :zzz: :gitarr: Redigerat 26 Juli 2005 av baz14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Magic underground? Om man far till Ganton Gym (Los Santos) döda alla där inne, och slå in jetpack koden. Flyg upp mot taket, tyvärr kommer jag inte ihåg exakt vartd et var, men försök i hörnen i gymet, eller överallt. vid dörren ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Vadå vid dörren! :blink: ;) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 27 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Vadå vid dörren! :blink: ;) :gitarr: Flyg med jetpacken uppåt vid dörren vid Ganton gym, för att komma till ''Magic Undergrund''/ Black hell. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Men vart ligger tjejens hus som du snackar om som man träffar i blue berry?! ;) :visslar: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 man behöver inte döda alla där inne, det funkar ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Men jag gjorde de och de blev helt svart man kunde inte göra något alls hur ska man då hitta till tjejens hus!och vart ligger de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 kolla på kartan så ser du vart du är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Men vart ligger tjejens hus som man träffar i blue berry på skjut banan?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 gå till skjut banan (0% muskler 100%sex appeal) träffa henne där sen så får du veta vart hon bor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Men jag vet inte vart skjut banan ligger så du kanske kan berätta eller visa nån karta?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg