Gäst Hulk746 Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 på taket där man köper vapen (det finns en trappa): Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Ok ska testa om de funkar! ;) :) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Men jag åkte ditt och kolla men de fanns ingen trappa där man köper vapen och de fanns inget hus heller måste man ha gjort ett specielt uppdrag eller vad?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swet Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Vad har helena som hon heter med deta att göra??? det här ät ju fel forum om henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Allså jag gjorde de där men när jag kom fram till tjejens hus så åkte jag ner men de hände inget jag kom bara ner i nått vatten med några fiskar de funkar ju inte! :huh: ;) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 de måste ja testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 samma för mig, man kan springa runt i luften och se något grönt-gult ljus. sen hamnar han i vatten ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 då är ni på för låg höjd <_< och har då missat hennes hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Tycker de är lite kneppit! :blink: :huh: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 7 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Tycker de är lite kneppit! :blink: :huh: :gitarr: Är du verkligen tvungen att skriva tusen smilis efter vart enda inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Allså jag gör de om jag vill,kanske tycker de är roligt,hacka på nån annan istället! :angry: :meddum: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 13 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Allså jag gör de om jag vill,kanske tycker de är roligt,hacka på nån annan istället! :angry: :meddum: :gitarr: Jag hackar inte dig. Jag säger inte heller att du inte får skriva mycket smilis, tycker bara det är störande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg