snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Jag är inte säker,men jag tror ej att det funkar,men jag har hört att man kan kopiera via att man gör nåt medans man byter..... tror inte det gar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Det går inte utan fusk, förmodligen med AR/GS men inte annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Jag undrar hur man kopierar på ruby och sapphire? vet någon det? Tacksam för svar :D Det går troligen INTE. Bara med AR/GS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 vaad är ar/gs??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 AR = Action Replay. GS = Game Shark. Det är fusk maskiner ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Man använder dom till att fuska på vissa spel. fast skriver man in fel kod kan dom paja hela spelet:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst marcus86 Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 vart fins ar/gs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 Lättast att beställa via internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 min kusin har en Ar... aja skit samma.. det går INTE att kopiera i andra spel än silver/guld och crystal tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Lättast att beställa via internet. villken hemsida fishar mario? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Kanske blocket.se eller någon annan ***** säljar sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Förtjäna dina små monster själv, det är alltid roligast, tycker jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg