HAB Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 jag har klarat den just nu 93 gånger men det kommer ju att bli fler :) min ninjask i lvl:100 har 14 ribbons. han har master i cool contest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Jag har faktiskt inte klarat av Pokémon-ligan alls, vet ej va den ligger! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 27 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 den ligger i ever grande city längst åt höger på kartan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 har klarat pokemon ligan 317 gånger och den som har mest ribbons e latios 21 st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Den som hade mest Ribbons?Jag startade om spelet så jag har den inte kvar.....Men han byte jag över till FR men där räknas ju inte Ribbons,men han hade i allafall 19 Ribbons...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Jag har kommit till ligan nu! :lol: Men jag har inte klarat den, den är ju as svår <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Jag har klarat ligan ca 350 ggr. Jag har börjat om nu men innan var det Milotic den hade: Normal Rank, Super Rank, Hyper Rank, Master Contest Ribbon´s och så hade den för att vara en perfekt modell PKMN eller nått sånt, o sen hade den för att vinna PKMN ligan. Vad finns det för andra Ribbon´s? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Vänskaps ribbon! :) Den får man av en tjej på marknaden i Slateport Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 de e väll bara start pokemonen som kan få den ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 min Corbat fick det iaf.. och det är absolut inte start pokemon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Nej, verkligen inte :P Hur många gånger har du klarat ligan då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg