HAB Skrivet 29 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) dom får effort ribbon när dom har maxat ut sin effort. använd macho brace för att få dubbel effort av alla pokemon. om ni inte vet vad det är tryck här. om du har fångat dem i ca lv 5 och använder macho brace brukar dom vara maxade i lvl 40-60 beroende hur hårt du har tränat dem Redigerat 29 Juli 2005 av HAB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Alltså jag kan engelska, men är det ingen som kan fixa en svensk översättning till det där om effort? Orka läsa allt det, jag är lixom lite trött. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 när man möter pokemon och dödar dem så får man effort values. tex man får en EV i attack när man dödar en machop. EV är ungefär som piece of heart närman får fyra så får man ett extra så tex om man dödar fyra machop så får man ett extra attack när man får level. håller man macho brace dubblas EV så då får du två EV i attack av machop. typ...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 OK, nu vet jag vad du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 (redigerat) om man har pokerus så dubblas EV också så om du har både macho brace och pokerus så får du 4 EV av machop tex :cool: Redigerat 31 Juli 2005 av HAB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 På mitt ruby så har jag klarat pokemon ligan 109 gånger typ!(jag kanske inte är exaktmen över 100 i alla fall) :) Men jag vet ej hur många ribbons jag har,startat om jätte många gånger! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Det kan du kolla på Pokemon´ens Summary. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 eller går du bara in i pokenav sen trycker du ribbons så är den första där din som har flest ribbons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Min raichu i lv 100 har alla 22 ribons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Kan nån säga alla Ribbons man kan få? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Beauty i fyra ranker (normal, super, hyper, master) cute i fyra ranker (normal, super, hyper, master) tought i fyra ranker (normal, super, hyper, master) cool i fyra ranker (normal, super, hyper, master) smart i fyra ranker (normal, super, hyper, master) en vänskaps ribbon en ribbon när man klarat pokeligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F-Zero Freak Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Jag har bara klarat den lite mer än 20 ggr. Jag har 12 ribbons med min bästa. Jag slutade spela det när jag hade klarat pkmn ligan ett antal ggr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg