Worldofwarcraft Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Jag har en rätt så dålig fråga men vad är guild? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 det är som en liten grupp om jag kom ihåg det rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Som en slags klubb, men det är mest en kul-att-ha grej... Iaf för våran Guild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Guild är en grupp spelare som Håller kontakten och hjälper varandra med Frågar och Quest.. Guild=Clan, Ungefär :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 jag e med i en guild med min dwarf-hunter på lvl.8 jag blev medlem av en som bara kom och gav mig 60 silvermynt sen bad han mig vara med i hans guild :s konstig person Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hacker Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Guild är ochså ett spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 jo, men nu snackar vi om wow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg