SwamY Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 :( Vad ska jag göra när jag har kommit till Pyrite Town för första gången besegrat alla tränare? Snälla svara ni som har Pokémon Colosseum! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 du ska hitta något kugghjul äller något sånt har jag för mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Kugghjul? Vart nånstans ligger den, vilken stad eller nått?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 tror det finns på construction site eller nåt sånt. det som blir realgam tower sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 tror det finns på construction site eller nåt sånt. det som blir realgam tower sen jo hjulet ligger på constuction lot uppe i högra hörnet :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg