Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 När jag var med min kompis så skulle vi linka mellan FireRed>>>Ruby, men det funkade inte. Jag har både Ruby och Saphire på mitt FireRed, men det funkade inte, vet ni vad som kan vara fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 har du gett ruby och sapphire till gubben po island 1 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Japp, för länge sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Det kanske inte funkar eftersom du har använt AR :blink: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Jag har börjat om på mitt Ruby och på FR så har jag bara använt det pytte lite. Men till vilken såndär station är det man ska gå till om man vill byta mellan FR/LG och R/S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Det är det vanliga,du vet.Tar du (Ruby/Sapphire) alltid till längst till höger?Då går du fel,helt fel.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Nej jag tar i mitten på R/S/E och längst till höger FR/LG. En annan fråga, Kan man använda en trådlös adapter när man byter mellan FR/LG>>>R/S/E Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Nopp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 OK, då vet jag det. För jag och min kompis testade det, men fick väl inte riktigt ihop det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Vart nånstans byter man på Ruby? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 I pokemoncentret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Oki tack ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg