SwamY Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Men kan man byta mellan Pokemon Gold?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 29 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Mellan G/S/C>>>R/S/E/FR/LG, nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 för att det är olika sorters gameboy och olika sorters linkkabel om ni skulle undra :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Jag testade linka idag igen men det funkar inte! Det måste vara nåt fel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
valen Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 man måste ha natinal pokedex för att kunna linka mellan tex: ruby och leef green. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jag har National Dex och jag har haft det i 1000 år också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg