Sinclair Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Klarade ut spelet idag de var ett coolt sista uppdrag men de var lite svårt,men de blev lite konstigt för vad ska man göra nu liksom! :) :cool: :cry: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swet Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Mycket finset att göra nu. dejta tejerna. göra små uppdragen ta över hela losantos. (har jag gjort med grov streat). har också klarat det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rallykorven Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 AHA SUCKERS ja har klarat spelet till 100% man måste ta alla snäckor och häst skor taga alla tags fota alla foton klara alla mini och story uppdrag råna alla hus och utrycknings uppdrag samla in alla fordonen på listan i san fierro alla skolor och race samt alla flickvänner till 100% ehe det finn med andra ord ganska mycke att göra efter att du har klarat alla storyline uppdragen .ps jag älskar hotknife Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Onödigt att göra allt de man får ändå inget före och så är de jätte tråkigt! :P :rolleyes: :lol: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 jag har klarat det 4 gånger å 100% 2 gånger!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 31 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Ååååh vad du är duktig! :visslar: :rolleyes: :D :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rallykorven Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 vem f*n sa att de va tråkit de e för f*n skit kul och dessutom så låser du upp en del coola saker om du gör de så suuuuuuug Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bekic Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 tjena!! jo de är så att jag vill börja klottra lite men kan inte skaffa en sprayburk. Jag vet att man får det från början när man gör uppdrag men de hände nåt o ja har inte kvar min sprayburk. Hur ska jag göra för att få en ny? jag kan inte göra om uppdraget för de e färdigt o så. Nån som vet var man kan skaffa en sprayburk?? snälla hjälp mig. OBS!!! jag vill inte få den genom fusk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Du jag kanske tycker de är tråkigt alla tycker inte som du så suuuuug själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzen Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 tjena!! jo de är så att jag vill börja klottra lite men kan inte skaffa en sprayburk. Jag vet att man får det från början när man gör uppdrag men de hände nåt o ja har inte kvar min sprayburk. Hur ska jag göra för att få en ny? jag kan inte göra om uppdraget för de e färdigt o så. Nån som vet var man kan skaffa en sprayburk?? snälla hjälp mig. OBS!!! jag vill inte få den genom fusk. den finns inne i the johnsson house.. gå upp för trappan sen in i rummet där det finns en säng.. där e den-. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Tjej : Denise Robinson |Ställe:Brinnande hus | Tänder på : Räddar livet på hon | Tillgänglig (kl) :16:00 - 06:00 Tjej : Michelle Cannes |Ställe :Drivande skola | Tänder på :Bli fet | Tillgänglig (kl) : 00:00 - 12:00 Tjej :Helena Wankstein | Ställe : Blueberry Ammu-Nation | Tänder på : Överbyggd (Kropp) | Tillgänglig : 08:00 - 12:00 & 14:00 - 02:00 Tjej : Barbara Schternvart | Ställe : El Quebrados Sheriff | Tänder på : Blir jätte fet | Tillgänglig (kl) : 16:00 - 06:00 Tjej : Katie Zhan | Ställe : Avispa Country Klubb | Tänder på : Har muskler(mycket) |Tillgänglig (kl) : 12:00 - 00:00 Tjej : Millie Perkins | Ställe : Caligula’s Palats | Tänder på : Poserar (bra o mycket) | Tillgänglig (kl) :02:00 - 10:00 & 14:00 - 18:00 Tips för att få uppmärksamhet/hon gillar dig, :Byt frisyr ofta , fixa tatueringar , köpa sexiga kläder och viktigast , ha en fin och dyr bil! När du ska skutsja (stavning?( hon åk snabbt men försök inte att krocka någonting och gör hon inte skrämd (tänk som du ville bli skjussad hem , fast i detta fall "lite snabbare") Klara 100% Bil skolan : Ligger : Doherty, San Fierro Motorcykel skolan : Ligger :Blackfield, Las Venturas Båt skolan : Ligger : Bayside Marina, Tierra Robada Pilot skolan : Ligger : Verdant Meadows Airstrip Få högsta skill på: Silenced Pistol, Deasert Eagle, alla Shotguns, Tec-9, Micro-SMG, MP5, AK-47, och M4. Klara: Trucking (RS Haul Asset), Challenge Missions, Chiliad Challenge, and Gym Missions (learn fighting styles)taxi,brandbil,ambulans,polisbil. (Polis ''missions'' är lättast om du andvänder panzar*. Du måste också göra allt det här: Köpa Zero's RC Shop och Wang Auto. öppna Verdant Meadows Airstrip. Spraya alla 100 sprayställen Los Santos. Hita alla 50 snäckor. Hita alla 50 hästskor. Ta bilder av alla ''blinkade ljus'' 50 i San Fierro. Klara alla hopp där man ska stunta. Samt att du bör köpa alla hus som finns i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Hahaha orkaaaa! :zzz: :bah: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg