Hoppa till innehåll

Har Klarat Ut Spelet:-)!


Sinclair
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst rallykorven

AHA SUCKERS ja har klarat spelet till 100% man måste ta alla snäckor och häst skor taga alla tags fota alla foton klara alla mini och story uppdrag råna alla hus och utrycknings uppdrag samla in alla fordonen på listan i san fierro alla skolor och race samt alla flickvänner till 100% ehe det finn med andra ord ganska mycke att göra efter att du har klarat alla storyline uppdragen

 

.ps jag älskar hotknife

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst rallykorven

vem f*n sa att de va tråkit de e för f*n skit kul och dessutom så låser du upp en del coola saker om du gör de så suuuuuuug

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjena!! jo de är så att jag vill börja klottra lite men kan inte skaffa en sprayburk.

Jag vet att man får det från början när man gör uppdrag men de hände nåt o ja har inte kvar min sprayburk.

Hur ska jag göra för att få en ny? jag kan inte göra om uppdraget för de e färdigt o så. Nån som vet var man kan skaffa en sprayburk?? snälla hjälp mig.

OBS!!! jag vill inte få den genom fusk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjena!! jo de är så att jag vill börja klottra lite men kan inte skaffa en sprayburk.

Jag vet att man får det från början när man gör uppdrag men de hände nåt o ja har inte kvar min sprayburk.

Hur ska jag göra för att få en ny? jag kan inte göra om uppdraget för de e färdigt o så. Nån som vet var man kan skaffa en sprayburk?? snälla hjälp mig.

OBS!!! jag vill inte få den genom fusk.

 

 

den finns inne i the johnsson house.. gå upp för trappan sen in i rummet där det finns en säng.. där e den-. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjej : Denise Robinson |Ställe:Brinnande hus | Tänder på : Räddar livet på hon | Tillgänglig (kl) :16:00 - 06:00

 

Tjej : Michelle Cannes |Ställe :Drivande skola | Tänder på :Bli fet | Tillgänglig (kl) : 00:00 - 12:00

 

Tjej :Helena Wankstein | Ställe : Blueberry Ammu-Nation | Tänder på : Överbyggd (Kropp) | Tillgänglig : 08:00 - 12:00 & 14:00 - 02:00

 

Tjej : Barbara Schternvart | Ställe : El Quebrados Sheriff | Tänder på : Blir jätte fet | Tillgänglig (kl) : 16:00 - 06:00

 

Tjej : Katie Zhan | Ställe : Avispa Country Klubb | Tänder på : Har muskler(mycket) |Tillgänglig (kl) : 12:00 - 00:00

 

Tjej : Millie Perkins | Ställe : Caligula’s Palats | Tänder på : Poserar (bra o mycket) | Tillgänglig (kl) :02:00 - 10:00 & 14:00 - 18:00

 

Tips för att få uppmärksamhet/hon gillar dig, :Byt frisyr ofta , fixa tatueringar , köpa sexiga kläder och viktigast , ha en fin och dyr bil! När du ska skutsja (stavning?( hon åk snabbt men försök inte att krocka någonting och gör hon inte skrämd (tänk som du ville bli skjussad hem , fast i detta fall "lite snabbare")

 

Klara 100%

Bil skolan : Ligger : Doherty, San Fierro

Motorcykel skolan : Ligger :Blackfield, Las Venturas

Båt skolan : Ligger : Bayside Marina, Tierra Robada

Pilot skolan : Ligger : Verdant Meadows Airstrip

 

Få högsta skill på: Silenced Pistol, Deasert Eagle, alla Shotguns, Tec-9, Micro-SMG, MP5, AK-47, och M4.

 

Klara:

Trucking (RS Haul Asset), Challenge Missions, Chiliad Challenge, and Gym Missions (learn fighting styles)taxi,brandbil,ambulans,polisbil. (Polis ''missions'' är lättast om du andvänder panzar*.

 

Du måste också göra allt det här:

 

Köpa Zero's RC Shop och Wang Auto.

öppna Verdant Meadows Airstrip.

Spraya alla 100 sprayställen Los Santos.

Hita alla 50 snäckor.

Hita alla 50 hästskor.

Ta bilder av alla ''blinkade ljus'' 50 i San Fierro.

Klara alla hopp där man ska stunta.

 

Samt att du bör köpa alla hus som finns i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...