SwamY Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Jag ska köpa Pokémon FireRed ELLER LeafGreen.. Vilket är bäst? Är det någon större skilnad på dom??? :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Det är olika Pokémon o så. Jag tycker att du ska köpa FireRed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 29 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Vilka Pokémon går det och fånga på FireRed som inte går och fånga på LeafGreen? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) kan inte alla men här är några leaf grren slowpoke och typ några til som jag inte mins. fier red ekans shelder och mera plus att i dom olike spelen är det olika chans att fånga ens vis pokemon Redigerat 29 Juli 2005 av KAIBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) kolla här kolla mitt inlägg så finns det en länk Redigerat 29 Juli 2005 av HAB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 Här står det vilka Pokemon som finns med i spelen.Dom första är dom som bara finns på Firered,den där nere är dom som bara finns på LeafGreen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 jag tycker fire red det har jag själv :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Jag tycker leef green! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Jag har Firered,men Leafgreen tror jag är bättre.Man kan fånga fler Pokes där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwamY Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Har redan köpt ett nu och de va Firered :lol: ska fånga dom legendariska fåglarna där har bara fångat Zapdos, har försökt fångat Articuno DEN ÄR SVÅÅÅR!! :angry: letar efter Moltres i Victory Road eller va den nu heter :visslar: ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 man fångar inte moltres i victory road man fångar hin i mt. ember -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 här är en lista på vilka man kan fånga i firered och inte i leefgreen: ekans arbok oddish gloom wileploom bellosom psyduck golduck groholite archanine shelder cloyster electabuzz elekid schyter scisor wopper quagrise murcrow qwilfish delibird skymory här är en lista på vilka man kan fånga i leefgreen och inte i firered: sandshrow sandslash vulpix ninetales bellsprote vippinbell victrybell slowpoke slowbrow slowking staryou starme magmar magby pinsir azurill marill azumarill misdeveous sneasel remoraid octillery manete =) ursäkta felstavningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg