Gäst KNUTTE Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Jag ska köpa Pokémon FireRed ELLER LeafGreen.. Vilket är bäst? Är det någon större skilnad på dom??? :unsure: :unsure: köp leif green det är mycket battre än fire red på leig green kan man få mew. jag berättar hur på msn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 och på red fire e det risk att det e på japanska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 och på red fire e det risk att det e på japanska hur kan det va de ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Jag ska köpa Pokémon FireRed ELLER LeafGreen.. Vilket är bäst? Är det någon större skilnad på dom??? :unsure: :unsure: han har redan köp fierred Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 man kan inte fånga mew och det kan inte vara på japanska det är helt upp till vilka pokemon man gillar mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queen Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Ta Firered det är bäst absolut! :P Har det själv faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Jag ska köpa Pokémon FireRed ELLER LeafGreen.. Vilket är bäst? Är det någon större skilnad på dom??? :unsure: :unsure: Du är ju knasig,det är som man bara kunde fånga Suicune på Guld och man inte kunde få den på Silver,det är ju så jäkla konstigt eller hur?Va f*n det går inte.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 och på red fire e det risk att det e på japanska Nej,Det e lika stor chans att det e pa Japanska i Leaf green.Och det e aldrig pa Japanska.Finns en risk att det e de om du kaper det fran ebay.com.Vill du ha ett tips,jag kapte mitt Psp fran ebay.co.uk. :cool: :gitarr: :lol: :kung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg