Gaara of the Desert Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Tja!Detta är en tråd där vi kan snacka om Skräck filmer.SO BRING IT ON!Vilka filmer har ni sett?Vilken e den bästa??Vi kan helt enkelt snacka om allt som har med skräck film att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Okej har nån av er sett Dawn Of The Dead? Rätt gammal zombie-film, men jag undrar om den ger mkt rysningar :D och One missed call, e den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 eerrmm Darkness och Djurkyrkogården är ganska läskiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Det finns ju olika sorters skräckfilmer :) Splatter, phsyco osv.. Den sämsta jag har sett blir nog Cursed. Den bästa = Säger nog Ghost Ship där faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 land of the dead som inte kommit till sverige än är nog en av de bästa zombie filmer, och dawn of the dead och 28 dagar senare är nog den bästa utav alla horror filmer någonsin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Okej har nån av er sett Dawn Of The Dead? Rätt gammal zombie-film, men jag undrar om den ger mkt rysningar :D och One missed call, e den bra? Den nya "Dawn of the dead " är fasligt bra, inte alls läskig men ändå okej att se. Dolt under ytan är också lite gåshud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 ja apoca ja !! 28 dagar senare 4-ever... dock tappar den lite i slutet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Resident Evil är en bättre zombie film än dawn of the dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.