Pachu Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Hej jag har fått alla maskar föutom en och den vet jag att man får i swamp spider house.Men där har jag tagit 27 spindlar men 3 är i det stora rummet med vatten.Och jag ser inte dom. hur får man dom sista tre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Du snacka väl inte om ZMM så ifall skriv det i zelda forumet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Du menar Majoras mask va? Om du inte ser dem så gå ner när du har zora masken på dig och leta... :) Man kan döda spindlar på många sätt så var kreativ. Har du inte zora masken så dyk under vattnet och kolla noga om du kan skjuta dem med pilbåge eller så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Jo jag hållde inte koll på alla forumdelar.Vill gärna ha detta flyttad till Zelda.Nämen dyka?? asså det är ju springwater. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Ja jag vet inte... jag har inte spelat det på 2 år och sen tror jag inte att jag nånsin spelade det spindelhuset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 dyka!!??? va snacka ni om...de e första spindel huset aja du menar väl ingången i spindel huset va??? där de finns en skylt o blablabla.....har du provat att släpa insekter i dem hål där man kan plantare dem där frön??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Du snacka väl inte om ZMM så ifall skriv det i zelda forumet ;) jag håller me :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg