Tygger Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 hur kommer man förbi eldvägen som rör sig? (vill ha megaton hammer) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Det är som en labborint som du ska gå i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 japp och det finns bara en väg som man måste hitta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 3 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 jaa vet de men jag ska till megaton hammer då måste man förbi eld väggen (eldväggen som rör sig) hur kommer man till dörren som e åvanför eldväggen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 hoppa vidare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Jag tror han menar den stora väggen av eld som jagar en. :P Det ska finnas en plattform man kan hoppa till, om jag inte misstar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jag tror han menar den stora väggen av eld som jagar en. :P Det ska finnas en plattform man kan hoppa till, om jag inte misstar mig. ja jag menar den väggen var e plattformen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 spring till dörren i slutet och gå in och ut springer mot dörren på plattformen och hoppar om du kommer upp e det bara att öppna dörren så fort det går annars blir man tagen av eld-väggen och måste göra om allt och kanske inte klarar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg