THE GHOST Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 HJÄLP MIG JAG KAN INTE FÅ KODERNA ATT FUNKA så här står det att man ska göra :http://www.cheatplanet.com/pccheats/carmageddon_tdr_2000.htm MEN DOM FUNKAR INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 det ska funka... Det står... På Main Menu... asså där det finns Start game, options m.m Ska man skriva KEVWOZEAR utan shift... de andra koderna som finns Här som man ska skriva mitt i spelet utan att hålla in shift.. enyoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 11 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 det ska funka... Det står... På Main Menu... asså där det finns Start game, options m.m Ska man skriva KEVWOZEAR utan shift... de andra koderna som finns Här som man ska skriva mitt i spelet utan att hålla in shift.. enyoj så ska man skriva KEVWOZEAR utan shift???? på main menu? i så fall ska jag testa! ok tack för det! p.s har du spelet?d.s :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.