Nain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 ja det har jag också men jag minns inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 man får inte alls alla pokemon när man varvar spelet min kompis har det men han fick ingen mew / celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 det lättaste fusket är att fånga en fisk på lv 5 sen lägga den i dagiset låt dem träna den till lv 50 tar typ nåra månader sen när dne är exakt på lv50 tar du ut den så utväklas den till en mew du kan få en guld mew om du har tur men du måste ge den nåra attacker o samla på pengar därför om du inte har pengar sen när den hoppar över ett lv så måste du börja om ett tips att klara ligan många gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 tyvärr kan jag inte hjälpa... lite onödigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 det lättaste fusket är att fånga en fisk på lv 5 sen lägga den i dagiset låt dem träna den till lv 50 tar typ nåra månader sen när dne är exakt på lv50 tar du ut den så utväklas den till en mew du kan få en guld mew om du har tur men du måste ge den nåra attacker o samla på pengar därför om du inte har pengar sen när den hoppar över ett lv så måste du börja om ett tips att klara ligan många gånger när man pratar med gubben som tar hand om pokemonen ska han säja lv45 eller 50 :?: :?: :?: (brukar bara anvenda gameshark) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 jag kan ett sett till.http://white-cat.virtualave.net/pfiles/catchmew.htm(moste kunna engelska)(mer fusk sidor fins på www.altavista.se) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 jag kan ett sett till.http://white-cat.virtualave.net/pfiles/catchmew.htm(moste kunna engelska)(mer fusk sidor fins på www.altavista.se) de va precis den ja mena!!! den funkar faktiskt!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool murder Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 jag undrar hur man fuskar på gul. :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 jag kan inga mer men om inga andra kan något fusk kan du gå in på den länken jag skiver nu www.altavista.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 eller google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 jag undrar hur man fuskar på gul. :x fusket på sidan http://white-cat.virtualave.net/pfiles/catchmew.htm funkar på gul oxå. ja har ba gul, guld å crystal. om ja ba hade en webkamera så skulle ja kunna visa er.............. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 det finns bilder på sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg