Gimcor Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 hur tar man bort pvp märket? Skriva bara /pvp igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 När man är på PVP-serv så kan man bli attackerad närsom helst, och på vanliga så kan man välja om man vill PVP:a :P T.ex. det kommer en spelare som är högre lvl än du och utrotar dig... låter det skojigt borde du testa det... jag håller mig till vanliga servers... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 jag föredrar pvp asså tänk en liten gnome med rosa skägg stå och dansa mitt i ogrimmar och ingen kan attackera Jobbigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 men pvp går på om man går in i tlx ogrimmar o ironforge iallafall på den servern jag spelar =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 mm jag håller mig till PvP. det e mer spännande o utmanande. Gnome Warlock+Tauren warrior= kul för gnomen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 jag föredrar pvp asså tänk en liten gnome med rosa skägg stå och dansa mitt i ogrimmar och ingen kan attackera Jobbigt! Men attackerar inte vakterna Gnomen i sådana fall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg