Phreak Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Jag har nyligen fått San Andreas, och min polare varnade då mig för att fuska. "OM du fuskar kommer ditt spel påverkas så att du inte kan fortsätta." Detta trodde jag inte på, och fuskade. Sen märkte jag att fordonen svängde lite FÖR bra, och välte väldigt ofta. Ajaj, jag åkte dit. Nu undrar jag, kan någon säta VILKA fusk man får använda, utan att spelet buggas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Andvänd dom mest viktiga fusken som mer hälsa och pengar och vapen koderna så går de bra iallafall gjorde de för mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phreak Skrivet 2 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Okej, ska försöka med det. Tror du att det kan ha varit för att min lillebrorsa lekte och spawnade massa fordon som mitt spel buggades? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Nä för jag fuska rätt så mycket och de krångla inget så jag vet inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 att bilarna svänger jättebra e inget problem. det finns ett fusk som gör att detta händer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Hälsa+Lagning på bilen,Vapen,Osv men för mig fungerar Alla Fusk det är inget fel på styrningen eller att dom välter lätt utan för mig han jag fuska vilket jag vill men det kanske är nåt bugg i spelet för dig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg