Ciffe_ Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Skrivet 2 Augusti 2005 Nån som läser det här svara då genast om du vet vad man ska göra!!! Jag har fastnat på Metroid Prime Jag är i Phendrana Drifts och är i stället som heter Ruined Courtyard...när jag börjar spela, eller kommer ur save station så står det att jag ska gå rakt fram...och stället jag ska te heter Quarantine Cave...och jag är nästan säker på att det är en boss där!! Men problemet är att "dörren" in dit jag ska har ingen ström och så står det att jag ska skjuta på en osynlig grej med ström typ!! Och jag har både Wave Beam ocg Terminal Visor och har hittat den där saken som visar vad man ska skjuta på..och den är ovanför den "dörren" typ eller jag ser den där--men jag har skjutit där och det händer inget...vad är felet?? vad ska man göra??? SNÄLLA HJÄLP MIG!! Suttit fast där i ett halvår nu!!! P.S. Jag har klarat allt där i det stället som ligger till höger i Ruined Courtyard...klarat allt där som man skulle göra!! MEN SNÄLLA NÅN HJÄLP MIG!!! Ciffe_ :blink:
The Strangler Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Skrivet 3 Augusti 2005 Nån som läser det här svara då genast om du vet vad man ska göra!!! Jag har fastnat på Metroid Prime Jag är i Phendrana Drifts och är i stället som heter Ruined Courtyard...när jag börjar spela, eller kommer ur save station så står det att jag ska gå rakt fram...och stället jag ska te heter Quarantine Cave...och jag är nästan säker på att det är en boss där!! Men problemet är att "dörren" in dit jag ska har ingen ström och så står det att jag ska skjuta på en osynlig grej med ström typ!! Och jag har både Wave Beam ocg Terminal Visor och har hittat den där saken som visar vad man ska skjuta på..och den är ovanför den "dörren" typ eller jag ser den där--men jag har skjutit där och det händer inget...vad är felet?? vad ska man göra??? SNÄLLA HJÄLP MIG!! Suttit fast där i ett halvår nu!!! P.S. Jag har klarat allt där i det stället som ligger till höger i Ruined Courtyard...klarat allt där som man skulle göra!! MEN SNÄLLA NÅN HJÄLP MIG!!! Ciffe_ :blink: Har du Therminal Visor? Det som du får vid Space Pirates stället? Du ska använda den, så ser du en grej som du ska skjuta på, du kan INTE göra det utan Therminal Visor....
Dark_samus Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Skrivet 3 Augusti 2005 du ska skjuta en super missil på den o sen me wavebeam ;)
Ciffe_ Skrivet 3 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2005 du ska skjuta en super missil på den o sen me wavebeam ;) Det funkade inte :(
The Strangler Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 du ska skjuta en super missil på den o sen me wavebeam ;) Men har du Therminal Visor då? Annars kommer det inte att funka!! <_<
Ciffe_ Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) du ska skjuta en super missil på den o sen me wavebeam ;) Ja det är la den som gör så att man ser grejjen...och om man har på den blir allt lila runtomkring...den har jag!! Men det funkar ju inte ändå:( Är det nått speciellt man sk askjuta på eller så?? Redigerat 4 Augusti 2005 av Ciffe_
The Strangler Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 du ska skjuta en super missil på den o sen me wavebeam ;) Läs noga nu.... 1. Går fam till dörren 2.Ta fram Therminla visor 3.Hitta punkten som du ska sjkuta på 4.Lås på den med (L) 5.Sjkut med Wave beam Funkar inte detta är ditt spel väldigt kånstigt... :ph34r:
Dark_samus Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 du ska skjuta en super missil på den o sen me wavebeam ;) mellan 4 och 5 alltså:4.5 skjut en supper missilr lr missil sen följer du dem punkter som han skrev inan
The Strangler Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 du ska skjuta en super missil på den o sen me wavebeam ;) Oops, glömde att skriva det :huh:
Ciffe_ Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 du ska skjuta en super missil på den o sen me wavebeam ;) Funkar inte!!! Vad gör jag för fel!!
The Strangler Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 du ska skjuta en super missil på den o sen me wavebeam ;) Har du sjutit en super missile? Använder du wave beam? Har du Therminal Visor på?
Ciffe_ Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 du ska skjuta en super missil på den o sen me wavebeam ;) Nu ska jag säga hur jag gör! Jag går ur savestation går ut genom dörren och fram till den dörren jag är fast vid!! Efter typ 15sek kommer "incoming scandata" och så står det vart jag ska! Sen går jag fram dit och tar fram Therminal Visor och siktar på den där bruna grejjen som är framför grejjen som man ska skjuta på med wace beam sen! Den skjuter jag på med och utan Therminal Visor...och skjuter ungefär 65 super missiler samman lagt! Och det har jag gjort länge...men det händer inte ett piss!! Vad gör jag för fel!!
Rekommendera inlägg