GBA(e) Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Är i Pokémon Tower och kommit till spöket som säger ''Be gone... Intruders...'' och har den där Cleanse Tag men när ja lägger på min Venusaur och möter spöket igen händer de inget...... :blink: svara mig ... vad ska man göra :cry: buhuu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Du måste ha Silph Scope. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GBA(e) Skrivet 3 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 tack för den =) men vart hittar jag den :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 (redigerat) I Celadon City i Game Corner så finns det en hemlig Portal som du ska gå in i. Men den vaktas av en Team Rocket medlem. Redigerat 3 Augusti 2005 av Dark Elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 När du kommit ner till denm hemliga basen ska du möta Giovanni.Han ger dig Silph Scope Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 sen så ser du vad det är för pokemon :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 De Dominerade Pokemona är: Cubone,en Pokemon som gillar att ha en stor skalle på huvudet Gastly,en boll med lila fis omkring sig Haunter,en djävul som flyger,inte har armar,och har taggar på ryggen osv Grimer,en slemig pöl som gillar att,ja,vara en pöl Och vinnaren är..... GRIMER! Grimer finns ej i Pokemon Tower.Det är därför han är vinnaren! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 gastly med fis runt sig hahahahaha :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GBA(e) Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 hehe ja vet allt de där och tack... =) har klarat elite four! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg