Henrikbäst Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Skrivet 3 Augusti 2005 (redigerat) Kan någon var så snäll och hjälpa mig med några sjärnor. plz du ser sjärnorna nedan: 1.Eye to eye in the secret room på Spökbana(Big Boo´s Haunt). Sjärna 6 2.Pluck the piranha flower på Tiny-Huge Island. Sjärna 1 3.Luigi in the cage på Tick Tock Clock.Sjärna 1 Tack F-Zero Freak för svaret. Redigerat 5 Augusti 2005 av Henrikbäst
F-Zero Freak Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Skrivet 4 Augusti 2005 1. Eye to eye in the secret room: Du ska vara Luigi, sedan ska du upp från biblioteket till dit man möter big boo. Sedan tar du osynlighet och hoppar in i väggen där det finns en bild på en boo. Inne i rummet finns det ett stort öga, som du då springer runt, när du sprungit tillräckligt många varv så dör den och stjärnan kommer fram. 2. Pluck the piranha flower: Du kan vara vem som helst utom Yoshi. Hoppa in i den lilla tavlan så du blir stor väl inne i banan. Spring sedan åt höger i starten. Man får simma lite. Sedan kommer man till en ö, simma förbi, sedan kommer du till en till ö. På ön finns det ett rör som du ska hoppa in i. När du gör det blir du liten. Gå sedan runt på ön. Du kommer att märka att dett kommer upp massa piranhas (köttätande växter) du ska döda alla dom så kommer stjärna fram. 3. Luigi in the cage på Tick Tock Clock: Du ska så klart vara Luigi. Detta är lite svårt att förklara. Du ska springa upp tills du kommer till ett ställe med två "block" som snurrar runt ibland. Du ska inte upp på dom utan vidare en bit fram. Då hamnar du på ett golv som är uppbyggt av balkar. Jag tror där finns en goomba, men det gör ingen skillnad. Där ska iallafall finnas en power flower box. Den ska du öppna. Ta blomman, då kommer du flyga genom golvet och in i ett "rum". Du ska inte röra styrkorset när du faller ner. Då missar du "rummet". Där inne finns stjärnan. Hoppas du förstår. Det var lite svårt att förklara. Hoppa föesten in i klockan tidigt, ungefär kvart över, så blr det lättare. Du kan PM'a mig om du behöver mer hjälp på det spelet. :D
Rekommendera inlägg