Dennan Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 och om det är nån som vet var den där röda eller blå fågeln så snälla skriv det!!! Dom är legendariska :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 det är latios och latias -_-och man kan möta dom överallt i gräs och på vatten :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) Om du har Ruby så möter du:Latios,den blåa! :) Om du har Sapphire så möter du:Latias,den röda! :) Jag brukar för det mesta möta LATIOS på vattnet! :) Dennan om du vill möta Latios/Latias är det bara att leta på! :) Redigerat 4 Augusti 2005 av Smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Vad är Ornaments o Plants? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 de e väl sånt man har i baserna :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 TACK!!! mumintrollet och smash :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 TACK!!! mumintrollet och smash :gitarr: Varsågod! Och jag tror om jag inte har fel att Plants är växter och Ornaments är olika saker T.ex. vattenballonger! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Aha, det är väl sånna man köper när det är Sale Out? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Ja,men inte Plants.Plants säljs av en tjej i en blombutik nedanför Rostburo City när du klarat tredje gymmet. Ornaments säljs på marknaden i Slateport när man fått Secret Power av killen ovanför öknen.Där säljs tonmattor,stora boxar i olika färger och dockor.Fast det ligger längst ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 OK, men man har ju kvar sin hemliga bas som man har gjort fast man har delete´at Secret Power eller hur?! Då säljer dom väl fortfarande Ornaments där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 min secret bas äger -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Ornament = Prydnadsföremål Plant = Växt Så Ornament är som möbler (tält, sandslott, ballonger och mer) och Plant är Växter (blommor) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg