andree9009 Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 (redigerat) jag har gta san andreas och när jag ska ladda spelet jag har sparat så står de savegame corrupted och att jag ska kolla mina savegame directory va ska jag göra så de funkar det funkar på alla andra datorer men inte på min Fixade din rubrik / NesseN Redigerat 20 September 2005 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 har du testat att om instalera spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Big Smoke Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 lessen! du måster ta bort sparningen! har hänt mig 5-6 gånger! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 gör en extra kopia eller två för att vara säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Så där har hänt för mig med men då kan du ladda hem en Backup fil (Det ee lagligt) från deras hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg