MahL Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Jag undrar vilka programerings språk det finns? Jag kan: php ASP C++ sen kan jag inga mera, men vilka finns det mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 C, html, Pascal, Perl, delphi, java m.m det e de vanligaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Flash, HTML, BBcode(finns på fuska.se), aa mer finns det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 phpBB finns också men det är bara att kolla på massor av sidor så kan man se vilket som gör den sidan typ..=) OM jag har fattat rätt då..=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Det används till den här sidan men man kan också göra andra liknande sidor i tex php... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 ok tack det kan vara bra att veta, men vad använder man alla de här till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Själv jar jag ingen aning men tror att det är till sånt som har med göra websidor och liknande..=S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 ok tack det kan vara bra att veta, men vad använder man alla de här till? php=Hemsidor ASP=Hemsidor C++=programera program C=programera program (tror jag). HTML=Hemsidor java=Lite allt möjlit som en meny till en hemsida BBcode=Gissa =P ActionScript (flash)=Koder till flash ActionScript 2.0 (flash)=Koder till flash JavaScript=Lite allt möjlit till en hemmsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 ok tack det kan vara bra att veta, men vad använder man alla de här till? php=Hemsidor ASP=Hemsidor C++=programera program C=programera program (tror jag). HTML=Hemsidor java=Lite allt möjlit som en meny till en hemsida BBcode=Gissa =P ActionScript (flash)=Koder till flash ActionScript 2.0 (flash)=Koder till flash JavaScript=Lite allt möjlit till en hemmsida ok tack sp mycket tomas1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.