Nabosi Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 jag behöver hjälp med en sak......på svevenii island och i ett av husen finns det en dörr som är blockerad med hur få man bort lådorna???? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jag tror inte det går!Men kanske med AR eller GS! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 4 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 men om man går neråt finns det massa grottor och fattar inte vad man ska göra där.....jag tror nästan att det ska vara unowns där men jag hittar inget alls där.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) Ok!på vägen ner till grottorna så finns det en annan grotta försök att hitta den!När du väl är inne i den så förstår du vad du ska göra! OBS! Det finns Unowns där,när man har gjort den saken i grottan! Redigerat 4 Augusti 2005 av Smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 (redigerat) Förlåt för dubbelt inlägg,datorn hacka! :( Redigerat 4 Augusti 2005 av Smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 villket hus? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Ett på seven island brevid pokecentret,där en gammal gumma bor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Det går inte att flytta dom lådorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 ok :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg