Varför finns inte psp som ämne i sony spalten? Har det inte kommit till sverige än eller? Jag har sett det i flera affärer i andra länder i europa, och jag har sett det här i Sverige också, fast kan inte komma ihåg vad det var för affär.
Psp
tror inte att det kommit ännu, men det kommer nog snart...
Nån gång i September tror jag den kommer.
Spelen har kommit till sverige så den kommer väl om nån månad.
Nej den har inte kommit till Sverige, däremot har vissa spelaffärer importerat från Japan och säljer här. Release datum 1 September.
på game i kalmar så får man prova den men inte köpa
jag har kört på en psp körde ride racers hos ebgames i gbg det va skit grymt alltså hur bra grafik som helst inte bättre än ps2 gran turismo 4 men det va skit kul alltså stod där o körde i 30min så skulle jag sticka hehehe
psp kommer först september men man kan prova på traiditon nästan överallt.
för dom som vill veta kommer det att kosta mellan 2500-2800 när det släpps.
konstigt om man kollar vad det kostar i usa och japan
det är mycket billigare att inportera ett även om frakten är dyr :D
hoppas att alla visste detta innan
ska köpa det när det kommer ut orka åka till japan eller nåt
har sett den i ljud&bild eller vad den affären nu heter fast man fick bara testa tror jag
Är du säker B)
Psp kommer ut 1 september läs på ps.se om ni vill läsa nyheten! :D :cool: :gitarr:
jag ska köpa det när det kommer :kung: :cool:
men du hur dum kan man vara man behöver f*n inte åka till japan man kan ju bara beställa
↗ till inläggetjappÄr du säker B)
www.liksang.com är en import sida. Om man har en freeloader så kan man dessutom spela spelen på en svensk konsoll.
Det är lika bra att vänta tills dom officiellt kommer ut i Sverige. Funkar mkt bättre med garant o.s.v då.
↗ till inläggetDet är lika bra att vänta tills dom officiellt kommer ut i Sverige. Funkar mkt bättre med garant o.s.v då.
men om man har köpt en PSP i USA och den går sönder måste man då åka till USA och få den inlämnad där på garantin?
Kan man inte göra det i sverige?
Det är ganska dåligt tycke jag <_< varför kan man inte det?
Who knows! :P