Gäst YoTo Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Vi förlåter dig. Men alltså MGS2 har slagit igenom med din story så alla konsoller vill ha serien. Där för har nästan alla konsoller ett MGS var. Men de lade bara ut Substance och inte Sons of Liberty till XBOX för att Substance innehåller Sons of Liberty det är nämligen Sons of Liberty bara att det är en utvecklad version. Som 7.0.1 är utveckald version av PhotoShop 7.0 Sub. inne håller mer än SoL lite extra meterial som VR Snake Tales (Extra storys om Snake på Tankern och på Plant.) och Skateboarding som e kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 men SUCK VAD DU SUGER!!!!!!!!MARIO BARA EN HUVUDFIGUR FÖR NINTENDO VAD HAR PS2 FÖR HUVUDFIGUR DEM HAR INGEN FÖR ATT DEM SUGER!!OM DU GÅR RUNT O BÄR PÅ DIN KONSOLSKA DU NOG INTE HA XBOX! METAL GEAR SOLID 2 REPRESENTERAR PS2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: , MIN MAMMA KÖPTE MITT PS2!!!!!!!!! Jaha jag sparade i ett och ett halvt år för mitt xbox. PS2:an kostar ju som halva lättland och den kan man ju inte köpa utan att vara värsta miljonären. Åsså trodde dom att dom var så j*vla smarta och la in en dvd för att tjäna nårra extra tioöringar. Och varför kommer Metal gear solid 2 till xbox om det representerar PS2:an?????????????? Och Twin snakes till gamecube???? Jag börjar bli duktigt förbannade er Ps2 nördar. De enda civiliserade människorna här verkar ju vara ja och LuddE ne PS2 är ju inte dyrt jag tycker att det är ett bra pris på det och sen nu så har ju Silver kommit och det är lite bättre än det vanliga PS2 så inte behöver man vara miljonär och jag behövde spara typ 1 år för att få PS2 Hehe! Jag vann ett PS2SatinSilver på http://blip.se på en tävling! HOHOHO LYLLO MIG! Sorry kunde inte fått in allt i ett det skulle varit lite rörigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag tar tillbaka en del jag sagt, jag har sagt lite väl dumma saker ibland blir bara så förbannad ibland. Sorry... ja jag ta tillbaka något jag med, men jag vill att du tar tillbaka det du sa direkt om mig att jag var inavel eller vad du se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag tar tillbaka en del jag sagt, jag har sagt lite väl dumma saker ibland blir bara så förbannad ibland. Sorry... ja jag ta tillbaka något jag med, men jag vill att du tar tillbaka det du sa direkt om mig att jag var inavel eller vad du se Okej jag tar tillbaka det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag tar tillbaka en del jag sagt, jag har sagt lite väl dumma saker ibland blir bara så förbannad ibland. Sorry... ja jag ta tillbaka något jag med, men jag vill att du tar tillbaka det du sa direkt om mig att jag var inavel eller vad du se Okej jag tar tillbaka det ok bra så då behöver vi nog inte skriva så mycket mer om sånt här va för att jag har sagt saker om dig och jag säger förlåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 okej bra att detta kunde lösas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 det var ju nästan jag som började det här bråket *sorry* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 det var ju nästan jag som började det här bråket *sorry* naee. det var mer mitt fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandy_93 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Okej, nu återgår vi till tråden vilket är: "Vad har bäst grafik PS2 eller XBOX?" Jag menar Kassler och LuddE och alla som har bråkat inklusive mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 xbox har bättre grafik(iaf möjlighet till) eftersom den har kraftigare processor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowantree Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Alla har lika många bitar bara att Xbox har bättre prossesorer men gc och ps2 är lika bra 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg