Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 hörrödu vi är lika gamla. FUCK YOU PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag gillar gamecube,dom har bäst spel och en del spel har snyggast grafik,till exempel metroid prime...xbox är klart kraftfullast och har världens bästa action spel,halo+amped,som e världens besta snowboardspel.ps2 vill ja inte kommentera...om ni bara visste va ja tycker om den,gamecube e billigast,har bäst spel,och vissa spel e dom snyggaste.xbox e som sagt kraftfullast och har halo. gamecube och xbox e de som regerar,sen får man ju se hur det blir me nästa generations konsoller,xbox2,gamecube2,och ps3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 jag gillar gamecube,dom har bäst spel och en del spel har snyggast grafik,till exempel metroid prime...xbox är klart kraftfullast och har världens bästa action spel,halo+amped,som e världens besta snowboardspel.ps2 vill ja inte kommentera...om ni bara visste va ja tycker om den,gamecube e billigast,har bäst spel,och vissa spel e dom snyggaste.xbox e som sagt kraftfullast och har halo. gamecube och xbox e de som regerar,sen får man ju se hur det blir me nästa generations konsoller,xbox2,gamecube2,och ps3. Bra talat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 låt all gilla vad dom vill, man kan diskutera, man behöver inte bråka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 men SUCK VAD DU SUGER!!!!!!!!MARIO BARA EN HUVUDFIGUR FÖR NINTENDO VAD HAR PS2 FÖR HUVUDFIGUR DEM HAR INGEN FÖR ATT DEM SUGER!!OM DU GÅR RUNT O BÄR PÅ DIN KONSOLSKA DU NOG INTE HA XBOX! METAL GEAR SOLID 2 REPRESENTERAR PS2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: , MIN MAMMA KÖPTE MITT PS2!!!!!!!!! Jaha jag sparade i ett och ett halvt år för mitt xbox. PS2:an kostar ju som halva lättland och den kan man ju inte köpa utan att vara värsta miljonären. Åsså trodde dom att dom var så j*vla smarta och la in en dvd för att tjäna nårra extra tioöringar. Och varför kommer Metal gear solid 2 till xbox om det representerar PS2:an?????????????? Och Twin snakes till gamecube???? Jag börjar bli duktigt förbannade er Ps2 nördar. De enda civiliserade människorna här verkar ju vara ja och LuddE ne PS2 är ju inte dyrt jag tycker att det är ett bra pris på det och sen nu så har ju Silver kommit och det är lite bättre än det vanliga PS2 så inte behöver man vara miljonär och jag behövde spara typ 1 år för att få PS2 PS2:an kostar för f*n mer än ett xbox och är ENDAST 3 gånger sämre. Det är bara intelligensbefriade idioter som sparar ett år för ett PS2. Jag skulle inte ens ta emot ett Gaystation 2 om jag så fick 1000 spänn för det. SKulle lätt jag... Få 1000 kr, plus att jag skulle sälja det sen. En bra affär(^.^) Men... SKärp er nu! Debatten är vild, och jag låter den fortsätta, MEN lägg av med personangreppen, tack! Sorry jag lät ilskan driva mig lite väl långt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 som till exempel mitt inlägg...de bästa på dom här 4 sidorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Njaaaa du har inte sagt att PS2 är det sämsta påhittet någonsin. Men det behöver du inte heller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 de e visst de bästa!ok ett exempel: de e bara rika stockholmare som köper/har råd te ps2...det var ett exempel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 men SUCK VAD DU SUGER!!!!!!!!MARIO BARA EN HUVUDFIGUR FÖR NINTENDO VAD HAR PS2 FÖR HUVUDFIGUR DEM HAR INGEN FÖR ATT DEM SUGER!!OM DU GÅR RUNT O BÄR PÅ DIN KONSOLSKA DU NOG INTE HA XBOX! METAL GEAR SOLID 2 REPRESENTERAR PS2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: , MIN MAMMA KÖPTE MITT PS2!!!!!!!!! Jaha jag sparade i ett och ett halvt år för mitt xbox. PS2:an kostar ju som halva lättland och den kan man ju inte köpa utan att vara värsta miljonären. Åsså trodde dom att dom var så j*vla smarta och la in en dvd för att tjäna nårra extra tioöringar. Och varför kommer Metal gear solid 2 till xbox om det representerar PS2:an?????????????? Och Twin snakes till gamecube???? Jag börjar bli duktigt förbannade er Ps2 nördar. De enda civiliserade människorna här verkar ju vara ja och LuddE enligt dig är jag miljonär :D :D , METAL GEAR SOLID'2 VAR EFTER LÄNGTADE TILL X-BOX, DET ÄR DÄRFÖR DEN KOMM TILL X-BOX!!!!! :evil: :evil: , VAD JAG HAR HÖRT SÅ HAR HIDEO KOJIMA FRÅGA NINTENDO OM DEM VILLE HA METAL GEAR SOLID TILL GAMECUBE, GISSA VAD DEM SVARADE!!!! :evil: :evil: , SEN SÅ KOSTAR DET 500 KR FÖR ATT KÖPA EN GREJ TILL X-BOX OCH TITTA PÅ DVD, DET KOSTAR ATT KÖRA X-BOX LIVE, VILKA f*n IDIOTER KUNDE KOMMA PÅ DET?!?!?!?!, SEN HAR DEN SÅ j*vla DÅLIG GRAFIK SÅ JAG SPYR!!!!!!!!!, OCH HALO ÄR DET DÅLIGAST SPELET I VÄRLDEN!!!! GAMECUBE OCH PS2 SLÅR UT X-BOX TILL ETT ANNANT SOL-SYSTEN!!!! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 såja,ta det lungt kom till vårat MGS forum istället;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 lås den här tråden!, det blir bara bråk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Jag tar tillbaka en del jag sagt, jag har sagt lite väl dumma saker ibland blir bara så förbannad ibland. Sorry... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg