Gäst YoTo Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Men XBOX har bättre för att den har kommmit ut senare så den har nyare grejer plus att Microsoftt har gjort den så det blir en väldans verklig grafik. Men jag gillar PS2 mer.
Skywalker Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Men XBOX har bättre för att den har kommmit ut senare så den har nyare grejer plus att Microsoftt har gjort den så det blir en väldans verklig grafik. Men jag gillar PS2 mer. ja tror att även om xbox kom senare och har bätter grafik så vill änå dom flesta ha PS2 efter som Playstation har funits ett tag. :?
Joy Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Jag tycker tråden är väldigt meningslös. Som Ozoon har skrivit så har Xbox bättre grafik för att den har kraftigare processor. Det är liksom inget man tycker. Däremot kan man gilla tex PS2 mer för spelutbudet, det gör jag. Grafiken är tillräckligt bra, men Xbox har kraftigare processor. Därför tycker jag det kan vara dags att låsa denna tråden..
Gäst YoTo Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 Mm, jag gillar också PS2 för sina spel om PS2 inte hade t.ex MGS2 och om de inte skulle göra MGS3 till PS2 skulle jag tagit XBOX.
Gäst -Snake_bite- Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 jag köpte PS2 bara för att det fanns MGS2 till PS2, sen så kommer MGS3 ut snart
Rekommendera inlägg