LuddE Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Sen att dem kostar 500 000 behöver vi ju inte nämna? Och att många blir mobbade av det är ju inte direkt bättre.. Vad du menar med ''allmänt roliga'' vet jag inte, att de hoppar in i väggar och sånt eller berättar historier.. Nej, jag skulle nog hellre lägga pengar på en liten apa(seriöst) Apor åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Jag är tamejfan livrädd för hästar :S Jag följde med en tjejkompis till ett stall..det var lite läskigt..vet inte varför jag är så rädd.. Nae men de är väl inget fel på hästar..förstår inte varför man ska mobbas för att någon rider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 lol. 500k... Lycka till, noob... 500k om man har en i 20 år kanske, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Jag är ingen ''hästmänniska'' men vadå, 500k är det för lite eller för mycket? Tänk på att djuret ska ha mat också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 (redigerat) Nu tar vi det lilla lugna... Vi vill inte ha något bråk eller så ^.^' Redigerat 10 September 2005 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Bråk är kul, varningar är tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.