hyldran0 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 guide för första ön. När filmen är slut så ska du gå ner för stegen (eller hoppa) hoppa sedan ner i vattnet och simma över till andra sidan gå till det huset som du såg LiLLa systern på gå in ihuset klätra upp för stegen så får du dina hjälte kläder gå sedan ner för stegen ut ur huset simma till toenet klätra upp på stegen och så får du se en film. Gå sedan in på menyn välj vilken knapp Y Z eller X ta fram teleskåpet och titta sedan mot mormors hus (där lilla syster stog) och sen zooma in titta sedan på den röda påst lådan där kommer det stå en post fågel och be dig tiita up då ska du titta up då kommer en film när filmen är slut så ska du till andar sidan men inte till mormors hus utan det där dubbel huset gå in på nedersta våningen och prata med gubben han kommer lära dig svärds tekinik sen kommer han ge dig svärdet du tränade med gå sedan ut simma till andra sidan men inte mot tornet gå istellet upp så långt du kan tills du kommer till en rad med träd ta fram svärdet och hugg ner träden OBS! du behöver inte gå in på menyn för att ta fram svärdet. gå sedan upp över bron in i tuneln här kommer en liten film. Gå sedan till höger upp för gången hoppa ner har kommer du möta din första fiende men frukta icke du har ju lärt dig svärds teknik så döda honom. sen ska du gå upp för stock en förbi stenen sen kommer du se pirat flickan du hoppar ner då kommer det två lite mindre fåglar med två fiender så döda dom också så kommer en liten film följ sedan efter dom in i tuneln då kommer en lite längre fillm och en massa prat gå sedan till mormors hus och gå upp för stegen gå sedan ner och in i köket farmor ger dig shölden gå sedan ut och innan du går till piraterna rekomenderar jag att du har lite kul först. Sen ska gå till piraterna prata med dom och sen en liten hejdå cermoni gå sedan till dörren och gå in gå sedan ner och klara provet så får du en monster väska gå sedan upp och sen gå ut klätra sedan upp i masten så kommer en liten film och sen sjuter dom dej iväg med katapult och så är du på fortet. skriv gärna ett privat medelande om jag ska skriva en fortsätning ha det bra och jag hoppas du kommer nån vart!
F-Zero Freak Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 (redigerat) Ändrat! Skrev fel... Redigerat 6 Augusti 2005 av F-Zero Freak
Rekommendera inlägg