Swet Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Hej jag vill ha sa kepsen men hittar den ej Ryder har den & en i gänget. vet nån var den fins..& fins det nåt annat tufft att göra???? :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Vad jag vet så finns inte den ,jag har bara sett en svart och en blå keps men du kan ju leta i alla klädaffärer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 (redigerat) det finns en liknande keps i binko nära big smoke och gymet men det är svart och vit man det står samma sak på den obs jag har inte klarat spelet än Redigerat 6 Augusti 2005 av filkar664 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swet Skrivet 6 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 (redigerat) Nej Nej & åter Nej det var bara den fulla Truker hat Det stog nåt annantm men Kancke fins den på Pc versionen gå in här www.gtagrarage.com det är saker till pc versionen (har inte den) Redigerat 6 Augusti 2005 av Swet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Nej Nej & åter Nej det var bara den fulla Truker hat Det stog nåt annantm men Kancke fins den på Pc versionen gå in här www.gtagrarage.com det är saker till pc versionen (har inte den) nu vet jag vad det står på ryders kepps för jag somade in med en kamera och tog kort det står : San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 hmm ska kolla lite jag har sett den i någon affär någon gång men vet ej vilken men ska kolla runt lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swet Skrivet 15 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Gör du det sä är du bäst the game master... :D the game master e :cool: och åter :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg