Gäst Xray Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Finns det andra GRATIS program som Photoshop och Paint? Helst som Photoshop! Vilken Hemsida i såfall. Citera
MahL Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 jag har ett fast det fick vi med dtan när vi köpte den så jag vet ingen hemsida Citera
Gäst Xray Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 jag har ett fast det fick vi med dtan när vi köpte den så jag vet ingen hemsida Vad heter programet? Citera
MahL Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 jag har ett fast det fick vi med dtan när vi köpte den så jag vet ingen hemsida Vad heter programet? Det heter Microsoft Picture It! Photo 2002 Citera
Gäst Tobbis Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 det är ett bra nybörjar prog... synd att man inte kan välja storleken på bilden Citera
MahL Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 det är ett bra nybörjar prog... synd att man inte kan välja storleken på bilden ja det är det fast det finns vissa bra saker med det tycker jag som att det finns vissa coola texter eller vad man ska säga Citera
neVah Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 jag har den här häringa launch paintshop 7 eller va den nu hette!!! Citera
MahL Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Jag har Xara :D jag har en fråga om namnet på den här tråden: Varför står det att Bloko ska svara för? Citera
Backspace Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Skrivet 10 Januari 2004 Jag har Xara :D jag har en fråga om namnet på den här tråden: Varför står det att Bloko ska svara för? Jag tror Best of best ändrade sitt inlägg och skrev det efter som du redan har svarat på tråden men jag är inte helt säker! :? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.